dağ havası / yuvacık pikniği

dağ havası adama yarıyor hakikaten 🙂 çok beylik bi laftır ama doğruymuş yani, bi kere daha onayladım..

havaların ısınmaya başlaması güzel her şeyden evvel, ben yazı kışa tercih ederim arkadaş.. ben o, yaz aylarında, “kış bi gelse artık”; kış aylarında da, “yazı özledim” diyenlerden değilim, hep yaz olsun isterim; hem yaz olsun hem arada yağmur hatta kar filan yağsın bazen de hava serinlesin, geceleri hep serin olsun isterim.. 🙂 ütopik biraz.. … havalar ısınınca tabii piknik/gezi planları filan da başladı.. epeydir arkadaşlarla beraber bi gezi düzenlemeye çalışırken, ailecek arkadaşlardan hızlı çıktık: “yuvacık ‘a gidelim bi dağ havası alalım, gezelim, tozalım..” dedik iyi de yapmışız..

gerçi şu su meselesi yüzünden yuvacık (yuvacık barajı) sözcüğünden bile tiksinir olmuştum ama olsun güzel güzeldir.. 🙂 demem o ki gittik yuvacık ‘a, ailecek gidildiğinde genelde yapıldığı üzere bol bol yiyerek 🙂 ve kısa yürüyüşler yaparak güzel bi günün tadını çıkardık.. gerçi mangal işi bana patladı ama o kadar da olacak artık 🙂

bu havalardan faydalanmaya devam: haftasonu da bölümcek menekşe yaylası ‘na gidiyoruz ki ilk gidişim olacak bu benim.. bi sonraki haftaya da gidilecek yer belli şimdiden.. yani sezonun tadını çıkaracaz anlaşılan bu defa 🙂

neymiş? bu havalarda gezilir görülür gezdirilir eğlenilir tozulur eğlendirilir mayışılır, dersler sallanır, şenliklere gidilir…

10 comments

  1. harbi la mete malzemeyi filan hazırla, yarın akşama doğru dağın tadını çıkaralım; yiyelim içelim gezelim gezdirelim, büyük yürüyüş öncesi alıştırma olur :))

  2. Bak Hamlet, o dağ tepelerinde gezip tozmuşsun. Gençsin, enerjiksin,hepsi iyi, hepsi güzel.Bir de mangal yapmışsın, afiyet şeker, helal hoş olsun… Amma!Eğer benim için bir kadeh atmadınsa yazıklar olsun. Esenlikler.

  3. 🙁 atmadım hocam.. ben pek içmem yani aslında hiç içmem.. haaa, harbiden bazen iyi gideceğini düşünürüm hatta çevremdekileri desteklerim için diye-ki kendileri de okuyacaklar bunu- ama ben pek içmem.. bundan sonraki ilk kadeh sizin için olsun ama söz 🙂

Yorumlar