kartepe zirve yürüyüşü – 2

kar ve sonbahar yürüyüşü için daha önce de birkaç kez gittiğim kuzuyayla tabiat parkı‘na bu kez sonbaharın başında, renkler daha yeni yeni değişiyorken gittik. ve yine zirveye, yani kartepe‘ye, yani anten kulelerinin olduğu yere kadar çıktık. daha önceki yürüyüşlerimizde hava hep yoğun sisli olduğundan doğru düzgün göremediğimiz orman, deniz, göl ve şehir manzaralarını bu kez açık ve güneşli havada doya doya izledik. manzaraya karşı yılmaz arkadaşımdan taze ceviz ve mete arkadaşımdan ekşi yeşil mandalina yedik. yediğimizi/içtiğimizi de anlatmış olayım, eksik bir şey kalmasın. tıs.

çektiğim sonbahar temalı fotoğraflar bu kez çok bir şeye benzemese de aralarından zar zor seçebildiklerim:

ve yürüyüş rotamız.. geçmişte yine sonbaharda yürürken kaydettiğim parkuru takip ettik ancak dönüş yolunda, zirveden inerken kullanmamız gereken zor patikamsı geçişi tam olarak tutturamadık ve daha da zor bir rotadan, yolsuz/patikasız çalıların içinden, oldukça zorlanarak aşağı indik.. indik mi indik, neticeye bakıyoruz. tıssııs.
zorlu iniş kısmına ‘bölüm sonu canavarı‘ adını verdik ve canavarı yendikten sonra ormanın bize âdeta ödül olarak sunduğu bolca böğürtlenle enerjimizi geri topladık. 🙂

yaklaşık 9,5km uzunluğundaki, bir kısmı maceralı parkurumuz:

diğer kuzuyayla/kartepe/keltepe doğa yürüyüşü notlarım: